Translate

utorak, 25. lipnja 2013.


Laktoviman. Ne puno zubiman. Noktiman. Ka ragbijaš Nade kad se probiva, skupilo se u ramenima, zeru glavu nakrivilo, stislo se u stinu od koje se sve odbiva, sunce nad Marjanom. Porazbucavalo oblake. Ka nekad ja kose razbarušene prolazeć pokraj stećaca. Zamišljajući kakvi san odličan. Papučica ili ameba šta joj drugi je naziv. Upozna je malopri. Na satu biologije (uz ispriku ako falijen ... more bit oto i kemija). Nema ni 39 godina. Stećci ... stećaka ...telećaka ...wrigley žvaka... naoblaka - ona kožna borša od skaja... za marendu tri kuvana jaja... neasfaltiranim šta erodirale ga kišnice lokve ...lipe tete Mande petrovače smokve ...
... dava san nogama gazit
nisan tija pazit
doli, isprid tunela.
Kupine smo brali.
Trišnje krali.
Nikla cikla.
Biciklistička staza? A di mi bicikla?
Nanoge.

Da san nogama gazit.
Zapadnon obalon plazit.
Široku je napravija. Sićan se uže.
Nu! Nu! Ruže!
Znan onoga šta pitura je! I di je!
Evala Ti Ante!







Letu tice. Tići.
Kako i nezaobići. Kako in prići. Letit.
Bit obišen šNjiman.







Letu tice. Špera? Od kartona?
Ko ji izlega? On oli Ona?
Predivne brez rezerve
Paru otvarači za konzerve.
Iz Caritasa.
Masa. Šta vale ne čini. Netalasa. Masa.


Kontrabasa znoj.
Tica poj. Tića roj.
Težak na ovu žegu!
Kontrabasu njegu! Dok se nanovo ne izlegu.
Tići. 
Koja lipa rič. Tići.










Kapje padaju in znoja.
Koja je moja?
Meni najdraža! S bužom?
S kužinskon krpon? S ružon?

Crvena šta je zelena?
Nakošena? Nenošena?






Letu tice. Tići. Rebrasti.
Zebrasti. Lavovski. Snobovski
Smjerno. Karijerno. 
Pripuni talenta.
Put europskog Parlamenta.
Koromač je li menta?


Oja noja mala moja:
Tica roja!
Dojdi mi u Povlja!
I ponesi eraldiku
Rvackog znakovlja!


Nema komentara: